Peti, jubilarni, festival integriranih komunikacija KAKTUS 2019 održava se 29. i 30. listopada u Madlenianum Opera&Theatre, pod sloganom “Make room for a new BLOOM”. Jedan od najnagrađivanijih globalnih kreativaca, Eduardo Marques, Chief Creative Officer u agenciji Publicis Spain, glavni je predavač ovogodišnjeg festivala KAKTUS 2019. On će predavanjem na zanimljivu temu „Don’t Wait. Just Make it.“ zatvoriti ovogodišnji festival. Tim povodom, razgovarali smo s njim o idejama koje izlaze iz granica očiglednog.
Kako znamo kada imamo ideju za koju se vrijedi boriti?
Jednostavno imate osjećaj da je to nešto potpuno novo, drugačije. To je vrsta ideje za koju kažete svojim vršnjacima, a ona izazove trenutnu reakciju i većina vam na njoj zavidi. Obično je to jednostavna ideja, koju možete ‘tvitnuti’. Ako vam treba mnogo za objašnjavanje, u toj varijanti ideja nije bas sjajna.
Mislite da pretjerano razmišljanje uništava dobru ideju?
Ponekad je pretjerano razmišljanje dio procesa kako bi se ideja na kraju učinila jednostavnom. Nekad takva ideja dođe na prvu, a ponekad je potrebno „čišćenje“. Često se dešava da ne prestajete razmišljati o tome kako biti bolji i bolji, a većinu vremena se u stvari vraćate izvornoj, sirovoj, jednostavnoj misli, koja je upravo ta najsjajnija ideja.
Kako se riješiti neuspjeha?
Neuspjeh nas zaista čini jačima. Nakon neuspjeha sljedeća prilika je uvek pravi put. Neuspjesi su ti koji nas vode k slavi.
Možete li navesti primjer kada se ideja sa velikim NE pretvorila u ideju sa velikim DA?
Upravo ću o tome govoriti na svom izlaganju na festivalu KAKTUS 2019. Dakle, dopustite mi da ostavim iznenađenje za događaj!
„NE, nemoguće je“ može biti najveći pritisak za ljude koji rade u oglašavanju. Ako je to „nemoguće“, onda to nitko nikada ranije nije učinio. I upravo to je pravac kojim želimo da idemo.
Koji su faktori važni kako bi ideja postala velika?
Vaša strast za tom idejom. Ostalo je posljedica.
You must be logged in to post a comment Login