NEM 2019, susret TV industrije
TV industrija Srednje i Istočne Europe susreće se i ove godine u Dubrovniku od 10. do 13. lipnja. Raspravljat će se o budućim trendovima, vodit će se zanimljive panel-diskusije, prezentacije vodećih tvrtki, ekskluzivni intervjui i projekcije najboljih novih TV sadržaja. NEM-u će ponovno pružiti brojne prilike za umrežavanje s najboljim medijskim tvrtkama na svijetu kao što su AMC, Warner Bros., Viacom, Eutelsat, ViasatWorld i mnogi drugi.
ON DEMAND PLATFORME I TV KANALI – PAR IZ SNOVA ILI VJEČNI NEPRIJATELJI?
Prve dvije teme i stručni govornici NEM-a 2019. obećavaju zaokruženu raspravu o najvažnijim temama u industriji medija i zabave.
Drugog dana NEM-a na redu je trenutačno najvažnija tema kod pružatelja televizijskih usluga, „On demand platforme i TV kanali – međusobno isključivi ili sjajna kombinacija?“Neupitna je privlačnost platformi koje omogućuju gledanje sadržaja na zahtjev od strane gledatelja, ali kako na to gledaju predstavnici nekih od najjačih TV distributera u svijetu? Svoje stavove o toj temi otkrit će Salim Mukaddam,generalni menadžer i potpredsjednik za Srednju i Istočnu Europu BBC Studiosa,Katharina Behrends, glavna direktorica za Srednju i Istočnu Europu, NBC Universal, viša zamjenica predsjednika za Središnju i Istočnu Europu i Izraelu Viacom International Media Networks Elena Balmont,Levente Málnay,izvršni potpredsjednik i predsjednik AMC Networks Internationala za Srednju i Sjevernu Europu te potpredsjednica za sadržaje i proizvode u Viasat World Limitedu, Karin Heijink.
Jedna od zanimljivijih rasprava bit će i o OTT pružanju usluge u panelu pod nazivom„OTT igra tek je započela“, u kojem će svoja razmišljanja podijeliti vodeće osobe europskih telekom operatera poput Einarija Kanerve, direktora i voditeljabinge poslovanja Elise Corporation iz Finske, Marijane Vukašinović, voditeljice upravljanja sadržajem Telekoma Srbije, Elene Petrove voditeljice međunarodnog razvoja poslovanja iz A1 Telekom Austria Group, Dimitrisa Michalakisa izvršnog direktora Cosmote TV-a i Klitona Prokoa,direktora razvoja poslovanja ALB telekoma Albanije. Govornici će se osvrnuti na način kako Pay TV igrači mogu iskoristiti svoju prednost na tržištu i kako unovčiti takvu uslugu.
You must be logged in to post a comment Login